بیوگرافی ساسی مانکن

تبلیغات

بیوگرافی ساسی مانکن

اسمش ساسان هست…فامیلیش حیدری…لقبش رو هم که همه میدونن:ساسی مانکن…
بیوگرافی ساسی مانکن
الان دانشجوی رشته ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد هست…۲۱ سالشه…

رپ خوندن رو از ۱۷ سالگی شروع کرده و استارت کار حرفه ایش با آهنگ مغرور نیستم بوده…حتما آهنگ پارمیدا رو همتون شنیدین و کلیپش رو هم از شبکه های موزیک دیدین…به نظر ساسان کلیپ پارمیدا زیاد بد نشده…

خونه ی ساسان تو زعفرانیه هست!!!یه داداش داره…رنگ مورد علاقش آبی کمرنگ هست…

در بین رپرها از کار حسام استپس خوشش میاد و از آر اند بی خون خاصی خوشش نمیاد…

نکته ی جالب درمورد ساسان وقتی معلوم میشه که در مورد دوست اسم دوست دخترش ازش سوال میکنی!!!چون در جوابت میگه که اسم کدومشون رو بگم؟؟؟؟!!!!!!!!
بله…از زیر زبون این آقا سامان اسم سه چهار تا از این دخترا رو بیرون کشیدیم…اول از همه گفت پگاه…انگار این پگاه خانوم یه چیز دیگست…بعد کم کم میرسیم به هانا و سارا و آخر سر هم آیسان خانوم…





ساسان یافته ملقب به ساسی مانکن.ساسی مانکن در 12 آبان 1366 در اهواز متولد شدند و هم اکنون در کرج زندگی میکنند. تحصیلات وی دانشجوی رشته مهندسی میکانیک. ساسی از 17 سالگی شروع به خوندن رپ کرد و کار رپ حرفه ای رو از 5 سال پیش در پی گرفت. در اظهارات خود نوشتند که عاشق خوندن هستن. اکثر موزیک هایی که از ساسان پخش شده بیشتر موزیک سازی و تکست نویسی خوده ایشون بوده که خوشبختانه از طرفدارهای بسیار زیادی برخوردار شده. ساسان یافته فقط یه خواهر داره که با خودش میشه 2 فرزند. طرفدار پر و پا قرص استقلال و رنگ آبی هست. هدف ساسی مانکن از خوندن رپ های 6.8 شاد کردن مردم حتی برای چند دقیقه.

داستان ساسی مانکن و حسین مخته به زبان ساسان یافته
من (ساسی) و حسین از دوستان قدیمی هستیم که در یه مدرسه و کلاس درس خوندیم. ما با هم دیگه رپ رو شروع کردیم و با هم دیگه هم معروف شدیم. تا اینکه به ویدئو آهنگ گوشواره رسیدیم. حسین معتقد بود باید توی این ویدئو اشکان حضور داشته باشه و من با دلیل و منطق میگفتم اون صدایی که باید واسه این موزیک داشته باشه رو اقای اشکان ندارند. البته اشکان از اقوام خود حسین هستش. قرار شد که ما صبر کنیم تا سر فرصت این داستان رو حل کنیم که متاسفانه خبری شنیدم که حسین و اشکان اسم این موزیک رو تغییر دادن. اونها رفتن اهنگ رو خوندند و ما هم خوندیم ما با نام گوشواره اونها با نام جیگر طلا. سر این موضوع بین ما به هم خورد. شرح خلاصه و مفیدی از ما دو دوست. 




مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/4/11/0 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟؟؟؟


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.